GŁOS MARKI

GŁOS MARKI

Nasze zobowiązanie

Natura jest sercem wszystkiego, co robimy. To podstawa i inspiracja dla każdego produktu i każdej formuły. Od połączenia oleju palmowego i oliwy z oliwek w naszym pierwszym mydle 100 lat temu, po nasze najnowsze linie produktów, stawiamy naturę w centrum wszystkich naszych produktów.

Nasza praca w społecznościach

Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek, ponosimy globalną odpowiedzialność za pomoc w ochronie ludzi w różnych społecznościach. Ściśle współpracujemy z urzędnikami zajmującymi się zdrowiem publicznym, środowiskiem akademickim, lokalnymi szkołami i klinikami w społecznościach zaniedbanych, aby edukować dzieci i ich rodziców na temat korzyści zdrowotnych i higienicznych płynących z mycia rąk mydłem.

Poprzez nasz globalny Program Mycia Rąk dostarczamy materiały edukacyjne i próbki produktów do szkół i społeczności, które najbardziej tego potrzebują. A tam, gdzie nie zawsze możemy dotrzeć, podnosimy świadomość korzyści płynących z mycia rąk poprzez globalne kampanie reklamowe i public relations. To nasze zobowiązanie, aby uczynić świat zdrowszym i szczęśliwszym miejscem.